Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2015

ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΡΟΪΤΕΡ: ''Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΧΑΛΑΡΩΤΙΚΟ!''

Ως οικογενειάρχης πια, ο Αντώνης Σρόιτερ παραδέχεται πως πλέον σκέφτεται δύο φορές περισσότερο την οποιαδήποτε κίνησή του λόγω της κόρης του αλλά και της συζύγου του Ιωάννας Μπούκη.
Δίνετε την αίσθηση του πολύ ψύχραιµου ανθρώπου...
«Γενικά είµαι ψύχραιµος, αλλά όχι πάντα. Συνήθως την «πληρώνουν» οι φίλοι µου και οι δικοί µου άνθρωποι, µε την καλή έννοια! Ο παρουσιαστής είναι ένα φίλτρο: αν µεταφέρεις τον θυµό όπως είναι, τότε δεν κάνεις τη δουλειά σου».
Το µπάσκετ συνεχίζει να είναι η ψυχοθεραπεία σας;
«Συνεχίζει, αλλά σε πιο αραιά διαστήµατα γιατί δεν προλαβαίνω».
Τι είναι αυτό που σας χαλαρώνει µέσα στην ηµέρα;
«Η οικογένειά µου είναι το καλύτερο χαλαρωτικό!»
Από τη στιγµή που αποκτήσατε οικογένεια βλέπετε διαφορετικά τα πράγµατα;
«Όταν έχεις οικογένεια, σκέφτεσαι δύο φορές τα πάντα. Όταν έχεις γυναίκα και παιδί, ξαναµετράς τις κινήσεις σου, τις επιλογές σου, τα πάντα».
Πηγή: real

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου