Κυριακή 5 Ιουνίου 2016

ΙΩΑΝΝΑ ΜΠΟΥΚΗ: Η ΣΧΕΣΗ ΠΟΥ ΤΗΣ ΑΛΛΑΞΕ ΤΗ ΖΩΗ

Οι αλλαγές που βίωσε μετά τον ερχομό της κόρης της, Νάντιας, η στήριξη του συντρόφου της, Αντώνη Σρόιτερ, αλλά και η φιλία με την Κατερίνα Καινούργιου που εξελίχθηκε σε μία επαγγελματική συνεργασία στον χώρο της ομορφιάς

Ήταν Δεκέμβριος του 2011, όταν η Ιωάννα Μπούκη συνάντησε για πρώτη φορά τον Αντώνη Σρόιτερ. Στέλεχος σε μεγάλη εταιρεία καλλυντικών και έχοντας ακόμη ως έδρα της την Κρήτη, όπου γεννήθηκε και μεγάλωσε, η όμορφη Ιωάννα είχε πάει με μια φίλη της για φαγητό στο κρητικό εστιατόριο Το Κουζουλό, στην Κηφισιά. Εκείνο το κυριακάτικο μεσημέρι έτυχε να γευματίζει εκεί και ο anchorman τουAlpha. Η Ιωάννα χαμογελά όταν θυμάται την πρώτη τους συνάντηση. «Τότε έμενα μόνιμα στην Κρήτη, αλλά είχα δεχτεί μια ενδιαφέρουσα πρόταση από την εταιρεία όπου δούλευα και είχα έρθει στην Αθήνα για τη συνάντηση. Ο Λάζαρος Βαφειάδης, που έχει το Κουζουλό, είναι κοινός μας φίλος με τον Αντώνη και μέσω εκείνου γνωριστήκαμε ‒ αν και εκείνο το μεσημέρι είχαμε βρεθεί στο εστιατόριο με διαφορετικές παρέες» εξηγεί στο People.

Τα στοιχεία που τη γοήτευσαν δεν ήταν μόνο η εμφάνιση, αλλά και η ισχυρή προσωπικότητα του δημοσιογράφου. «Εκτός από πολύ όμορφος άντρας, είναι σοβαρός και έξυπνος. Από την αρχή ένιωσα μεγάλη ασφάλεια μαζί του» εξομολογείται.

Η γνωριμία τους συνέπεσε με μια επαγγελματική πρόταση που την καλούσε να πάρει μια απόφαση ζωής: Να μετακομίσει μόνιμα στην πρωτεύουσα. «Ήμουν πολύ σκεπτική στο να δεχτώ την πρόταση και να έρθω μόνιμα στην Αθήνα. Η οικονομική κρίση ήταν ήδη γεγονός, με αποτέλεσμα να είμαι ακόμα πιο διστακτική». Πόσο την επηρέασε το ότι το επόμενο βήμα στην καριέρα της συνδυάστηκε με την αρχή μιας σχέσης που έμελλε να είναι σχέση ζωής; «Στην αρχή, με τον Αντώνη ήταν ζαριά, δεν ήξερα πού θα καταλήξει. Ομολογώ, όμως, πως η ασφάλεια που μου ενέπνεε έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην απόφασή μου. Παράλληλα με την επαγγελματική πρόταση, ένα επιπλέον θετικό στοιχείο ήταν πως είχα και το δικό μου σπίτι στην Αθήνα. Από τη στιγμή που μου δόθηκε η ευκαιρία και όλα έμοιαζαν να συνηγορούν για να κάνω αυτό το βήμα, είπα να το ρισκάρω και να μετακομίσω». Το ένστικτό της δεν την πρόδωσε.

«Μου πήρε χρόνο να προσαρμοστώ!»
Μετά από τέσσερα χρόνια στην Αθήνα, παραδέχεται πως στην αρχή χρειάστηκε το χρόνο της για να προσαρμοστεί στις αλλαγές της καθημερινότητάς της. «Οι φίλες μου ήταν στην Κρήτη, ο Αντώνης δούλευε ασταμάτητα και στην αρχή όλα ήταν κάπως θολά και καινούρια για μένα. Οι ρυθμοί εδώ είναι γρήγοροι και δύσκολοι, μου πήρε χρόνο για να προσαρμοστώ. Ήταν μια καινούρια ζωή, αλλά με τη βοήθεια του Αντώνη κατάφερα να βρω τα πατήματά μου» ομολογεί. Όσο προχωρούσε η σχέση τους, η επιθυμία για ένα παιδί ήταν κοινή.

Εξάλλου, η συναισθηματική ασφάλεια που έδινε ο ένας στον άλλον ήταν ένα δυνατό χαρτί για να κάνουν το επόμενο βήμα. «Όταν είσαι καλά με τον άνθρωπό σου, ο γάμος και η απόκτηση ενός παιδιού είναι το φυσικό επακόλουθο» λέει η Ιωάννα, η οποία λατρεύει την 22 μηνών κορούλα τους, Νάντια.

Μπορεί ο Αντώνης Σρόιτερ να είναι έμπειρος δημοσιογράφος με αυστηρό προφίλ, όμως με τη μικρή Νάντια είναι εξαιρετικά στοργικός πατέρας. Ακόμα και τις πρώτες μέρες που το μωράκι τους ήρθε στον κόσμο, μετείχε ενεργά στη φροντίδα του. «Ο Αντώνης είναι υπέροχος μπαμπάς. Εκείνος ήταν που έκανε πρώτη φορά μπάνιο το μωρό, όταν γυρίσαμε στο σπίτι από το μαιευτήριο. Πέρα από υπέροχος σύντροφος, παίζει ατελείωτες ώρες με τη Νάντια, η οποία τον λατρεύει. Το καλοκαίρι μας φέτος ήταν απολαυστικό, γιατί η Νάντια μας δεν είναι πια μωράκι και είχαμε πολλές κοινές δραστηριότητες. Όσο για τον Αντώνη, θα κάνει τα πάντα, αρκεί να τη βλέπει να χαμογελάει. Θα αφιερώσει όλο τον ελεύθερο χρόνο του στο παιδί. Τα Σάββατα, που πλέον εγώ δουλεύω, την προσέχει αποκλειστικά ο μπαμπάς της» λέει με ενθουσιασμό η Ιωάννα για το κοριτσάκι τους, που θα γίνει 2 ετών στις 22 Δεκεμβρίου και έχει ήδη αρχίσει να λέει τα πρώτα της λογάκια.

Πόσο εύκολο είναι για μια γυναίκα να βρίσκεται στο πλευρό ενός μάχιμου δημοσιογράφου και παρουσιαστή κεντρικού δελτίου ειδήσεων; «Είναι μια συνήθεια. Δεν σου κρύβω πως μας λείπει, αλλά αντιλαμβάνομαι πόσο σημαντική είναι η δουλειά του. Μπορεί να με πειράζει κάποιες φορές που δεν βλεπόμαστε αρκετά, αλλά θα τον στηρίξω σε ό,τι κι αν κάνει».

Η συνεργασία με την Κατερίνα Καινούργιου
Εδώ και επτά μήνες, η Ιωάννα Μπούκη ξεκίνησε τη δική της επιχείρηση, το Niche, έναν εξειδικευμένο χώρο ομορφιάς στην Κηφισιά, που παρέχει μεγάλη γκάμα υπηρεσιών, ώστε η γυναίκα που θα βρεθεί εκεί να μπορέσει να κάνει από μανικιούρ και καθαρισμό προσώπου, μέχρι χτένισμα και μακιγιάζ για όποια περίσταση επιθυμεί. Η Ιωάννα, ειδικά από τότε που έγινε μητέρα, έχει αντιληφθεί τις ανάγκες μιας σύγχρονης πολυάσχολης γυναίκας και αυτό ακριβώς επιθυμεί να προσφέρει μέσα από το Niche. «Είναι μεν μια επιχειρηματική επένδυση εν καιρώ κρίσης, αλλά έχει γίνει μελετημένα, βάσει των σημερινών δεδομένων. Κάθε νέα αρχή εγκυμονεί ένα ρίσκο, αλλά ρίσκαρα επειδή πάντα ήθελα να έχω κάτι δικό μου. Ειδικά τώρα με την κόρη μου, είναι σημαντικό για μένα να μπορώ να ρυθμίζω το ωράριό μου ώστε να είμαι περισσότερες ώρες κοντά της. Βέβαια, και σε αυτό το βήμα έπαιξε καθοριστικό ρόλο ο Αντώνης, καθώς με βοήθησε σε όλες τις απαραίτητες διαδικασίες. Δεν θα έκανα τίποτα χωρίς να τον συμβουλευτώ» ξεκαθαρίζει.

Στη δημιουργία του Niche, η Ιωάννα αποφάσισε να συνεργαστεί με την Κατερίνα Καινούργιου, καθώς η κάθε μία έχει να βάλει το δικό της expertise στο εγχείρημα. «Την Κατερίνα τη γνώρισα πριν από χρόνια μέσω του Αντώνη. Κάναμε παρέα και κάποια στιγμή μού πρότεινε να συνεργαστούμε. Μου φάνηκε εξαιρετική ιδέα. Το Niche είναι κάτι που με εκφράζει απόλυτα, καθώς όλα αυτά τα χρόνια στο χώρο της ομορφιάς γνωρίζω τις ανάγκες μιας γυναίκας. Αλλά και για την Κατερίνα, μέσα από ένα διαφορετικό πρίσμα, είναι ο φυσικός της χώρος. Ασχολείται με τη μόδα και την ομορφιά, έχει άποψη για όλα όσα μπορούν να κάνουν μια γυναίκα ακόμα πιο όμορφη, οπότε ήταν ο κατάλληλος άνθρωπος. Αλληλοσυμπληρωνόμαστε. Επίσης, είναι ένα πολύ καλό κορίτσι, που μου εμπνέει εμπιστοσύνη». Όπως μου εξηγεί, η συνεργασία τους τις έδεσε ακόμα περισσότερο. «Η Κατερίνα δεν είναι πονηρή και δεν θα κάνει δεύτερες σκέψεις. Είναι ευθύς χαρακτήρας, καθόλου καχύποπτη και δεν θα σου πει ποτέ ψέματα» περιγράφει η Ιωάννα.

Δουλεύοντας στο χώρο της ομορφιάς εδώ και αρκετά χρόνια, ποια θεωρεί πως είναι η μεγαλύτερη ανασφάλεια μιας γυναίκας; «Όλες οι γυναίκες, ακόμα και οι αντικειμενικά όμορφες, έχουν ανασφάλειες. Σε όποια κι αν πεις “Είσαι πολύ όμορφη σήμερα”, θα σου απαντήσει “Αχ, είμαι χάλια, μη μου λες κομπλιμέντα”. Οι γυναίκες πάντα αναζητούν την επιβεβαίωση» λέει γελώντας.



«Μακάρι να μεγαλώσουμε την οικογένειά μας»

Λόγω των αυξημένων επαγγελματικών της υποχρεώσεων, η Ιωάννα λείπει αρκετές ώρες από το σπίτι. Αυτές τις ώρες κοντά στη μικρή Νάντια δεν βρίσκεται κάποια νταντά, αλλά η μεγαλύτερη αδελφή της. «Η πολυτιμότερη βοήθειά μου είναι η Ρένα. Παρόλο που και εκείνη έχει τη δική της οικογένεια, όσες ώρες λείπω από το σπίτι, έχουμε ρυθμίσει το πρόγραμμά μας και έχουμε βρει μια φόρμουλα, ώστε να βρίσκεται εκείνη με το παιδί και αυτό μας κάνει να νιώθουμε μεγάλη ασφάλεια». Από τότε που απέκτησε την κόρη της, η ζωή της άλλαξε. «Όσο κλισέ και να ακούγεται, έγινα καλύτερος άνθρωπος. Είμαι πιο ευσυγκίνητη και προσέχω περισσότερο σε όλα, γιατί, πέρα από την ευθύνη του εαυτού μου, έχω και την ευθύνη του παιδιού. Πλέον, όποτε μπαίνω στο αυτοκίνητο, βάζω αμέσως τη ζώνη μου. Ορισμένες φορές γίνομαι ακόμα και υπερβολική, αφού όταν θα μπω στο αυτοκίνητο, ακόμα και όταν οδηγεί ο Αντώνης, η πρώτη μου φράση είναι “μην τρέχεις”». Όσο για την απόκτηση δεύτερου παιδιού, είναι κάτι που το επιθυμούν και οι δυο, καθώς δεν θα δώσει χαρά μόνο στο ζευγάρι, αλλά και στη μικρή Νάντια. «Αν ο Θεός το θέλει, μακάρι να μεγαλώσουμε την οικογένειά μας» λέει με χαμόγελο.

Η Κατερίνα και η Ιωάννα σκέφτονται να επεκτείνουν την επιχείρησή τους, ανοίγοντας ένα ακόμα Niche στα νότια προάστια. Προς το παρόν, όμως, έχουν δώσει όλη τους την ενέργεια στο χώρο της Κηφισιάς.

Tips Ομορφιάς

Η Ιωάννα τέλος δίνει 4 συμβουλές ομορφιάς για τη γυναικεία περιποίηση μετά το καλοκαίρι:

1. Επίσκεψη σε ειδικό για καθαρισμό προσώπου και ενυδάτωση, καθώς το δέρμα αφυδατώνεται από τον ήλιο.

2. Τακτικό πίλινγκ σε όλο το σώμα, ώστε να απομακρυνθούν να νεκρά κύτταρα και να κρατήσει περισσότερο το μαύρισμα, χωρίς να ξεφλουδίσει η επιδερμίδα.

3. Καθημερινή περιποίηση με κρέμα προσώπου και ματιών για ελαστικότητα και λάμψη στο δέρμα.

4. Περιποίηση των άκρων, με μανικιούρ και πεντικιούρ στις αποχρώσεις της νέας μόδας, αφού η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου