Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2017

ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΡΟΪΤΕΡ: ''ΑΝΟΙΓΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ''



Δουλεύει 18 χρόνια σε εφημερίδες εκ των οποίων τα τελευταία 3 είναι anchorman στο δελτίο του Alpha. Ο Αντώνης Σρόιτερ έκανε ελεύθερη κατάδυση στον κόσμο των ειδήσεων και η πορεία έδειξε ότι ξέρει να κολυμπάει στα βαθιά.

Πώς ασχολήθηκες αλήθεια με τη δημοσιογραφία;
Οταν ήμουν μικρός ήθελα να γίνω ταξιτζής για να οδηγώ αυτοκίνητα! Ουσιαστικά, η ιδέα μού μπήκε όταν ήμουν στο λύκειο. Ηταν το 1991, όταν ξεκινούσε η ιδιωτική τηλεόραση. Τότε κατάλαβα ότι αυτό ήταν που με ενδιέφερε να κάνω. Τελικά μπήκα στη δημοσιογραφία για χάρη της τηλεόρασης και δούλεψα 17 χρόνια σε εφημερίδες. Την τηλεόραση ούτε την κυνήγησα ούτε με ενδιέφερε και από ένα σημείο και μετά έπαψα να της δίνω σημασία.
Και πώς προέκυψε στην πορεία;
Τυχαία, μέσα από μια εκδοτική σύγκρουση. Στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα» πριν από μια τετραετία βρεθήκαμε σε μια μεγάλη δίνη, στην υπόθεση Αναστασιάδη-Τριανταφυλλόπουλου. Τότε, πολλά στελέχη της εφημερίδας βρέθηκαν προσκεκλημένοι να συζητούν γι’ αυτή την υπόθεση σε τηλεοπτικά πάνελ και ανάμεσά τους ήμουν κι εγώ. Εκεί με είδαν κάποιοι άνθρωποι και ξεκινήσαμε τς συζητήσεις.
Θυμάσαι την πρώτη μέρα του δελτίου;
Ναι, βέβαια! Εκεί πάλευα με το στοίχημα της λιποθυμίας! Αφού ένιωσα να πνίγομαι και αφού κατάφερα τελικά να μιλήσω, έκανα ένα υπέροχο δελτίο με 850 σαρδάμ, το οποίο όμως το αντιμετώπισαν οι περισσότεροι με κατανόηση και στοργή. Εχω όμως την άποψη πως όταν σου παρουσιάζεται μια δυνατότητα την παίρνεις και ορμάς. Ή σπας τα μούτρα σου ή όχι. Πάντως, το προσπαθείς. Το να το αφήσεις να σου φύγει η ευκαιρία επειδή δεν αισθάνεσαι έτοιμος είναι δειλία.
Διάβασες κριτικές που σε πείραξαν;
Πριν ξεκινήσω τα δελτία δεν υπήρχε ανάλογη «στοργή» από ανθρώπους του Τύπου. Τότε είχα διαβάσει προβλέψεις, ότι αυτό το δελτίο θα καταρρεύσει. Και θα σου θυμίσω ότι συνδυάστηκε με την αλλαγή της ώρας. Οι τηλεκριτικοί έλεγαν ότι θα πατώσει σε μία εβδομάδα. Ευτυχώς, αυτές οι εύστοχες προβλέψεις διαψεύσθηκαν αφού το δελτίο είναι σήμερα στο 16%
Δίνεις την εικόνα ενός ανθρώπου που είναι πάντα πολύ σίγουρος για τον εαυτό του. Δεν έχεις ανασφάλειες;
Ασφαλώς και έχω. Από εκεί και πέρα υπάρχουν και κάποιοι που δεν έχουν την πολυτέλεια να τις εκδηλώνουν. Ακόμα και την πρώτη μέρα που είπα το πρώτο μου δελτίο, δεν έκανα γιόγκα ή ψυχοθεραπεία για να είμαι ψυχολογικά ήρεμος. Πήγα στην εφημερίδα, ήρθα στο κανάλι, είπα το πρώτο δελτίο και μετά δεν πήγα για μπύρες για να το γιορτάσω. Ξαναγύρισα στην εφημερίδα για να δουλέψω. Οταν λοιπόν έχεις στρατιωτικό πρόγραμμα δεν σε παίρνει να σκέφτεσαι «σήμερα πρέπει να συζητήσω τις ανασφάλειες μου και να πάω στον ψυχολόγο».
Ωστόσο, έχεις μια clean cut εικόνα. Ακόμα και το διαζύγιό σου πέρασε, επικοινωνικά εννοώ, σχεδόν αλώβητα από πάνω σου.
Είναι μια αίσθηση που δεν μπορώ να σου τη σχολιάσω. Πάντως, δεν είμαι αποστασιοποιημένος από τα πράγματα ούτε κλεισμένος σε μια γυάλινη εικόνα. Εχω κάνει πολύ πεζοδρόμιο στη ζωή μου, έχω ξενυχτήσει σε σεισμούς, έχω πεινάσει έξω από σπίτια περιμένοντας ένα θέμα, έχω ρίξει τα μούτρα μου να χτυπήσω κουδούνια σε ανθρώπους με προσωπικές τραγωδίες και να με διώξουν με τις κλοτσιές.
Παντρεύτηκες δημόσια, μετά όμως απέφυγες να κάνεις κάποια δήλωση.
Ποτέ δεν μπήκα στη διαδικασία να πω πράγματα για την προσωπική μου ζωή. Τον γάμο μου τον έμαθες γιατί δημοσιεύτηκε στις εφημερίδες. Το ότι είμαι ένας άνθρωπος που λέει ειδήσεις δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να ανήκω σε έναν κύκλο lifestyle. Δεν έχει κανένα απολύτως ενδιαφέρον το τι κάνω εγώ όταν φεύγω από τη δουλειά μου. Δεν είμαι σταρ του σινεμά.
Επειδή όμως σε έχουμε δει σε παπαράτσι φωτογραφίες, έχεις αυτή την αγωνία όταν βγαίνεις έξω;
Δεν με ευχαριστεί, δεν το θέλω, αλλά δεν μπορώ να κάνω και κάτι γι’ αυτό.
Εχεις πληγωθεί ποτέ από γυναίκα;
Φυσικά έχω πληγωθεί, όχι μόνο από γυναίκα, από πολλά πράγματα. Ομως, άλλο είναι να μην έχεις πληγωθεί και άλλο να μην το δείχνεις. Ανοίγομαι πολύ δύσκολα στους ανθρώπους. Δεν είμαι πολύ εκδηλωτικός.
Μήπως προτιμάς τη ζωή του εργένη;
Εξαρτάται από τη φάση που περνάω. Εχω υπάρξει ευτυχισμένος εργένης, έχω υπάρξει και ευτυχισμένος μέσα σε σχέση. Ανάλογα τη στιγμή.
Τελικά καταλαβαίνεις τις γυναίκες;
Είναι μεγάλη κουβέντα να το πει κανείς αυτό. Μπορώ να καταλάβω πολλά, αλλά τελικά νομίζω ότι απόλυτα ούτε οι ίδιες οι γυναίκες δεν μπορούν να καταλάβουν τον εαυτό τους.
Αλήθεια τώρα, έχεις υπάρξει «οργισμένο νιάτο»;
Βγαίνω, δεν είμαι κλειδωμένος σπίτι μου και στο παρελθόν, ναι, έχω ξενυχτήσει σε υπερβολικό βαθμό. Εχω πάει έπειτα από ξενύχτι κατευθείαν στο γραφείο και τίναζα τα λουλούδια από πάνω μου, ή έπειτα από clubbing κατευθείαν το πρωί για Παρνασσό. Πάντα βέβαια με την πίεση του χρόνου γιατί δούλευα πάρα πολύ.
Εχεις κλάψει ποτέ;
Βέβαια! Και όποιος λέει ότι δεν έχει κλάψει είναι ψεύτης.
  • Breaking news
  • O Aντώνης ξεκίνησε ως σχολιαστής στο δελτίο ειδήσεων του Alpha. Επειτα από δοκιμαστικά ανέλαβε το δελτίο του Σαββατοκύριακου για έναν χρόνο και στη συνέχεια έγινε ο παρουσιαστής του κεντρικού δελτίου του σταθμού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου