Τρίτη 12 Ιουλίου 2016

ΙΩΑΝΝΑ ΜΠΟΥΚΗ: ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΤΟΥ ΑΝΤΩΝΗ ΣΡΟΪΤΕΡ... ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ!


Η γνωριμία της με τον γνωστό δημοσιογράφο, αλλά και το νέο της μεγάλο επαγγελματικό βήμα στο χώρο της ομορφιάς.
Μία συνέντευξη εφ όλης έδωσε η Ιωάννα Μπούκη, η σύζυγος του Αντώνη Σρόιτερ, στο περιοδικό People, στην οποία μίλησε για τη γνωριμία της με τον γνωστό δημοσιογράφο, αλλά και για το νέο της μεγάλο επαγγελματικό βήμα στο χώρο της ομορφιάς.
Πρωτοσυναντήθηκαν τον Δεκέμβριο του 2011, ένα κυριακάτικο μεσημέρι σε γνωστό εστιατόριο που έτυχε να γευματίζουν.  «Τότε έμενα μόνιμα στην Κρήτη, αλλά είχα δεχτεί μια ενδιαφέρουσα πρόταση από την εταιρεία όπου δούλευα και είχα έρθει στην Αθήνα για τη συνάντηση. Ο Λάζαρος Βαφειάδης, που έχει το Κουζουλό, είναι κοινός μας φίλος με τον Αντώνη και μέσω εκείνου γνωριστήκαμε αν κι εκείνο το μεσημέρι είχαμε βρεθεί στο εστιατόριο με διαφορετικές παρέες» εξηγεί στο People.
«Εκτός από πολύ όμορφος άντρας, είναι σοβαρός και έξυπνος. Από την αρχή ένιωσα μεγάλη ασφάλεια μαζί του» εξομολογείται.
Η γνωριμία αυτή συνέπεσε και με μια επαγγελματική πρόταση που την καλούσε να μετακομίσει μόνιμα στην πρωτεύουσα. «Ήμουν πολύ σκεπτική στο να δεχτώ την πρόταση και να έρθω μόνιμα στην Αθήνα. Η οικονομική κρίση ήταν ήδη γεγονός, με αποτέλεσμα να είμαι ακόμα πιο διστακτική».
«Στην αρχή, με τον Αντώνη ήταν ζαριά, δεν ήξερα πού θα καταλήξει. Ομολογώ, όμως, πως η ασφάλεια που μου ενέπνεε έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην απόφασή μου. Παράλληλα με την επαγγελματική πρόταση, ένα επιπλέον θετικό στοιχείο ήταν πως είχα και το δικό μου σπίτι στην Αθήνα. Από τη στιγμή που μου δόθηκε η ευκαιρία και όλα έμοιαζαν να συνηγορούν για να κάνω αυτό το βήμα, είπα να το ρισκάρω και να μετακομίσω», σημειώνει.
Σήμερα, η Ιωάννα Μπούκη έχει ξεκίνησε τη δική της επιχείρηση, το Niche, έναν εξειδικευμένο χώρο ομορφιάς στην Κηφισιά. «Είναι μεν μια επιχειρηματική επένδυση εν καιρώ κρίσης, αλλά έχει γίνει μελετημένα, βάσει των σημερινών δεδομένων. Κάθε νέα αρχή εγκυμονεί ένα ρίσκο, αλλά ρίσκαρα επειδή πάντα ήθελα να έχω κάτι δικό μου. Ειδικά τώρα με την κόρη μου, είναι σημαντικό για μένα να μπορώ να ρυθμίζω το ωράριό μου ώστε να είμαι περισσότερες ώρες κοντά της. Βέβαια, και σε αυτό το βήμα έπαιξε καθοριστικό ρόλο ο Αντώνης, καθώς με βοήθησε σε όλες τις απαραίτητες διαδικασίες. Δεν θα έκανα τίποτα χωρίς να τον συμβουλευτώ» ξεκαθαρίζει.
Μάλιστα, στη δημιουργία του Niche, η Ιωάννα αποφάσισε να συνεργαστεί με την  Κατερίνα Καινούργιου. «Την Κατερίνα τη γνώρισα πριν από χρόνια μέσω του Αντώνη. Κάναμε παρέα και κάποια στιγμή μού πρότεινε να συνεργαστούμε. Μου φάνηκε εξαιρετική ιδέα. Το Niche είναι κάτι που με εκφράζει απόλυτα, καθώς όλα αυτά τα χρόνια στο χώρο της ομορφιάς γνωρίζω τις ανάγκες μιας γυναίκας. Αλλά και για την Κατερίνα, μέσα από ένα διαφορετικό πρίσμα, είναι ο φυσικός της χώρος. Ασχολείται με τη μόδα και την ομορφιά, έχει άποψη για όλα όσα μπορούν να κάνουν μια γυναίκα ακόμα πιο όμορφη, οπότε ήταν ο κατάλληλος άνθρωπος. Αλληλοσυμπληρωνόμαστε. Επίσης, είναι ένα πολύ καλό κορίτσι, που μου εμπνέει εμπιστοσύνη. Η Κατερίνα δεν είναι πονηρή και δεν θα κάνει δεύτερες σκέψεις. Είναι ευθύς χαρακτήρας, καθόλου καχύποπτη και δεν θα σου πει ποτέ ψέματα» περιγράφει η Ιωάννα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου