Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2016

ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΡΟΪΤΕΡ: ''ΕΙΜΑΙ ΑΦΟΣΙΩΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ''

Ο Αντώνης Σρόιτερ μίλησε στην εφημερίδα ''Real Life'' μίλησε για το δελτίο που παρουσιάζει, την δημοσιογραφία αλλά και για την ζωή του.
Ο άνκορμαν του Alpha μίλησε για την πρώτη φορά που παρουσίασε το κεντρικό δελτίο ειδήσεων: "Ήταν τραυματική εμπειρία. Μία βουτιά στα βαθιά για έναν άνθρωπο που εργαζόταν 16 χρόνια τότε σε εφημερίδες αλλά χωρίς καμία τηλεοπτική εμπειρία. Για πολλούς έμοιαζε με αποστολή αυτοκτονίας. Από την άλλη, όμως, συνήθως μετανιώνεις όταν δεν τολμάς. Ήταν μια πολύ μεγάλη πρόκληση για να πω όχι. (...) Θεώρησα χρέος μου, απέναντι στους ανθρώπους του Alpha, που με βοήθησαν και με στήριξαν με όλες τους τις δυνάμεις, να μην λιποθυμήσω την πρώτη μέρα που βγήκα στον αέρα, ώστε να μην τους εκθέσω".

Επίσης μίλησε για τη μεγάλη αγάπη της ζωή του, τη δημοσιογραφία: ''Η φετινή χρονιά είναι εξαιρετικά κρίσιμη, γιατί στη διάρκειά της θα ξεκαθαρίσει ποια μέσα θα αντέξουν και ποια όχι. Ελπίδα μου είναι να επιβιώσουν όλα, αλλά το βλέπω δύσκολο".

Τέλος ο γνωστός δημοσιογράφος είπε για την ζωή του: "Είμαι αφοσιωμένος στη δουλειά μου και σε τίποτα άλλο. Στον ελεύθερο χρόνο κάνω αθλητισμό σε κάθε ευκαιρία και χαλαρώνω με παλιούς και καλούς φίλους. Όταν είμαστε υγιείς, δεν πρέπει να αισθανόμαστε ότι μας λείπει κάτι. Πρέπει να χαμογελάμε και να αισιοδοξούμε για το μέλλον".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου