Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2016

ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΡΟΪΤΕΡ: ''ΕΝΙΩΘΑ ΟΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΣΥΜΒΕΙ Ο ΕΡΧΟΜΟΣ ΕΝΟΣ ΠΑΙΔΙΟΥ''


Από τον Αντώνη Σρόιτερ έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε το σοβαρό προφίλ του παρουσιαστή δελτίου ειδήσεων ενός από τα μεγάλα κανάλια της χώρας. Πολύ σύντομα όμως, κάτι θα αλλάξει στη ζωή του και τον κυρίαρχο λόγο στην καθημερινότητά του δε θα έχουν πια οι σημαντικές ειδήσεις, αλλά η κόρη που πρόκειται να αποκτήσει.
Ο ίδιος μίλησε σε συνέντευξή του για τη νέα πραγματικότητα που ετοιμάζεται να αντιμετωπίσει και τα συναισθήματά του: «Αυτό που προς στιγμή έχει αλλάξει είναι ότι αισθάνομαι ευθύνη. Όταν έχεις ένα παιδί, οφείλεις να είσαι πιο προσεκτικός και πιθανότατα πιο αγχωμένος. Ήμουν σε μια φάση της ζωής μου που ένιωθα ότι θέλω να μου συμβεί. Από εκεί και πέρα, αυτό που αλλάζει τα δεδομένα είναι ο ίδιος ο ερχομός του παιδιού, αφού – κακά τα ψέματα- την εγκυμοσύνη τη βιώνει ένας άνδρας βλέποντας απλώς την κοιλιά της συντρόφου του να φουσκώνει. Ενημερώνομαι βέβαια για όσα πρόκειται να επακολουθήσουν. Διαβάζω σχετικά βιβλία και παρακολουθώ το ίντερνετ», είπε στο Πρώτο Θέμα. Όσο για το αν θα είναι ένας κλασικός χαζομπαμπάς, ερωτευμένος με την κόρη του δήλωσε: «Λένε ότι το κορίτσι είναι κίνηση ματ για έναν άνδρα, με την έννοια ότι ο ερχομός ενός κοριτσιού τον αφοπλίζει. Δεν ξέρω αν θα μου συμβεί. Θα μπορώ να σου απαντήσω σε λίγους μήνες».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου