Δευτέρα 16 Μαΐου 2016

ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΡΟΪΤΕΡ: ''Η ΚΡΙΣΗ ΜΑΣ ΑΠΑΛΛΑΞΕ ΑΠΟ ΑΡΚΕΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ''


«Η αλήθεια είναι ότι έχουμε μια πολύ φτωχή τηλεόραση.» αναφέρει ο Αντώνης Σρόιτερ σχολιάζοντας την ελληνική τηλεόραση και συνεχίζει εξηγώντας: «Έχουμε μια φτωχή χώρα και μια φτωχή τηλεόραση γιατί δεν μπορεί να γίνει αλλιώς. Κι αυτό έχει και την καλή και την κακή πλευρά. Το καλό είναι ότι μας απάλλαξε από αρκετά σκουπίδια, το κακό είναι ότι μας στερεί και σημαντικές εκπομπές και σημαντικούς ανθρώπους.»

Όσον αφορά στο lifestyle ο άνκορμαν λέει στο περιοδικό Τηλεκοντρόλ: «Το lifestyle προϋποθέτει κάποια πράγματα που δεν μπορούν να ευδοκιμήσουν σε μια κοινωνία που είναι σε κρίση. Πλέον είμαστε σε μια εποχή που το να προβάλλεται κάποιος για τον τρόπο ζωής του, για το τι αγοράζει, για το πως διασκεδάζει και το τι φοράει είναι εκτός εποχής όταν ο κόσμος πεινάει και είναι στις ουρές. Υπό αυτή την έννοια το lifestyle έχει πεθάνει. Προσωπικά όλο αυτό δεν μου λείπει καθόλου.»
Η κρίση δεν θα μπορούσε να αφήσει ανεπηρέαστο και τον ίδιο και ο Αντώνης Σρόιτερ αποκαλύπτει για τη δική του καθημερινότητα: «Δεν νομίζω ότι υπάρχει άνθρωπος που δεν προσαρμόζεται στη νέα εποχή. Και εγώ όπως όλοι περιορίζω τα έξοδα μου και είμαι και πολύ πιο ανήσυχος για το μέλλον από ότι ήμουν κάποτε.»
Ο άνκορμαν δεν διστάζει να αναφερθεί και στο κατά πόσο ενοχλείται από τις δικές του φωτογραφίες που δημοσιεύονται σε περιοδικά: «(…)έχω την εντύπωση ότι ο δημοσιογράφος πρέπει να είναι μέσα στην κοινωνία. Αν είναι εκτός και κλεισμένος σε ένα καβούκι ή σε κάποια λέσχη ή σε ταξίδια στο εξωτερικό, ξαφνικά χάνει τον παλμό της καθημερινότητας. Προτιμώ να ζω μέσα στον κόσμο. Δεν έχω κανένα πρόβλημα να κυκλοφορήσω ούτε χρειάζεται να με συνοδέψει κάποιος για να κυκλοφορήσω, άρα λοιπόν θα πάω στα στέκια που πάει ο υπόλοιπος κόσμος, θα πάω στις ταβέρνες που πάει ο υπόλοιπος κόσμος και θα ζήσω ανάμεσά τους. Από εκεί και πέρα αν κάποιος κάνοντας τη δουλειά του θέλει να με κυνηγάει φωτογραφίζοντας, τη δουλειά του κάνει. Αυτό δεν σημαίνει ότι με ευχαριστεί κιόλας.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου